Arkistojen aarteet

Kuha
Willimiehet
Willimiehet

Arkistojen aarteet

ViestiKirjoittaja Kuha » Pe Marras 18, 2011 11:55 pm

saipafani94 Posted: Fri Dec 08, 2006 8:15 pm kirjoitti:[size=100]onko fanien pääjehuilla suunnitteilla jonkinmoinen ultras järjestö luin jostain että semmoinen olisi hyvä tifojen kannalta?olisi hienoa jos tämmoinen perustettaisiin=D[/size]

;)

Postailen lisää, kunhan löydän uusia helmiä arkistojen kätköistä
"sammuttakaa ne soihdut"

Kuha
Willimiehet
Willimiehet

Re: Arkistojen aarteet

ViestiKirjoittaja Kuha » Ma Marras 21, 2011 9:18 pm

Bes Posted: Mon Dec 05, 2005 4:18 pm kirjoitti:[size=100]Palautetaas tämä taas ihmisten mieliin. Itse olen sitä mieltä, että tuota meidän hyvää meininkiä voisi pikkuhiljaa jalostaa eteenpäin. Vaikka se hyvä meininki näyttäisi ainakin suurimmaksi osin löytyvän mukaan vain vieraspelimatkoille, niin kuitenkin.
Jos tosiaan löytyy asiasta muitakin kiinnostuneita, niin eiköhän aleta kehittämään tätä ihan oikeasti?
Jyväskylässä oli mahtava kannatus, mutta edes pieni variaatio olisi tervetullut lisä siihen.

05.12.2011 on allekirjoittanut siis tuhlannut ainakin 6 vuotta elämästään pyörimällä aktiivisesti SaiPan kannattajayhteisöissä mukana.

päivääkään en vaihtaisi pois
Viimeksi muokannut Kuha, Pe Elo 14, 2015 1:06 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"sammuttakaa ne soihdut"

Manass
Willimiehet
Willimiehet

ViestiKirjoittaja Manass » Ma Marras 21, 2011 9:23 pm

Kuha kirjoitti:päivääkään en vaihtaisi pois

Kyl mie vaihtaisin. Olin yövuorossa kun luin jatkiksesta että Scott olisi kärähtänyt ratista. Ei ollut mukavia aikoja.
Onni vaatii vapautta, vapaus vaatii rohkeutta.

Kuha
Willimiehet
Willimiehet

ViestiKirjoittaja Kuha » Ma Marras 21, 2011 9:27 pm

Murmeli Posted: Thu Dec 15, 2005 4:49 am kirjoitti:[size=100]Tässä yksi yksinkertainen hoilotusehdotus vierasreissuille:

Pisteet lähtee Lappeenrantaan
Pisteet lähtee Lappeenrantaan
SaiPa voittaa!
SaiPa voittaa!
SaiPa voittaa, me lauletaan!

melodia

Tämäkin chantti on ollut repertuaarissa enemmän tai vähemmän lauleskeltuna kohta jo kuusi vuotta. Niin se aika hujahtaa, kun on hauskaa.
"sammuttakaa ne soihdut"

Breng
Willimiehet
Willimiehet

ViestiKirjoittaja Breng » Ma Marras 21, 2011 10:01 pm

Mitä itse olen kokenut niin tämän suunnan tyypit eivät laula kuin pienessä maistissa fanimatkoilla =)

Yrittänyttä ei laiteta mutta aika utopistiselta ainakin tällä hetkellä tämä asia tuntuisi..

Eom!

ThreeNil
Willimiehet
Willimiehet

ViestiKirjoittaja ThreeNil » Ma Marras 21, 2011 11:08 pm

Haha, en edes muistanu, että oon ollu tiukasti asiassa jo kuusi vuotta sitten. Huomatkaa toki toimiva nicki:

SaiPa playoffeihin, Tue Dec 06, 2005 12:41 pm kirjoitti:Pitäis saaha samanlaiset kannustushuudot ku Englannin Valioliigassa. Niillä on vissiin joka pelaajalle oma laulu. Sit ois menoa. Ei lähtis Lappeenrannasta yhtäkään pistettä muualle.

NIH!
Jump da fuck up!

Pawe
Willimiehet
Willimiehet

ViestiKirjoittaja Pawe » Ma Marras 21, 2011 11:13 pm

ThreeNil kirjoitti:Haha, en edes muistanu, että oon ollu tiukasti asiassa jo kuusi vuotta sitten. Huomatkaa toki toimiva nicki:

SaiPa playoffeihin, Tue Dec 06, 2005 12:41 pm kirjoitti:Pitäis saaha samanlaiset kannustushuudot ku Englannin Valioliigassa. Niillä on vissiin joka pelaajalle oma laulu. Sit ois menoa. Ei lähtis Lappeenrannasta yhtäkään pistettä muualle.

NIH!

Kyllä noitten äijjienkin kentällä on saatava jotain aikaa eikä vaa hävitä varmoista johtotilanteista aivan matsin lopussa...
Jaaa-'aa

Kuha
Willimiehet
Willimiehet

ViestiKirjoittaja Kuha » Ma Marras 21, 2011 11:22 pm

Paavo kirjoitti:Kyllä noitten äijjienkin kentällä on saatava jotain aikaa eikä vaa hävitä varmoista johtotilanteista aivan matsin lopussa...

Nyt taisi Paavolta mennä ketjun pointti "vähän" ohi. Tarkoitus on muistella & naureskella vanhojen, vuosien takaisten juttujen parissa.
"sammuttakaa ne soihdut"

Pawe
Willimiehet
Willimiehet

ViestiKirjoittaja Pawe » Ma Marras 21, 2011 11:35 pm

Kuha kirjoitti:Nyt taisi Paavolta mennä ketjun pointti "vähän" ohi. Tarkoitus on muistella & naureskella vanhojen, vuosien takaisten juttujen parissa.

Jaa-a ookei, sori käsitin vähän väärin asian.
Viimeksi muokannut Pawe, Ma Marras 21, 2011 11:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jaaa-'aa

Kuha
Willimiehet
Willimiehet

ViestiKirjoittaja Kuha » Su Maalis 25, 2012 1:09 pm

Bes - Posted: Mon Sep 26, 2005 5:41 pm kirjoitti:
Murmeli kirjoitti:Minä haastan teidät talkoisiin Kisapuiston tunnelman pelastamiseksi. Pistä keltaista päälle ja liity seisomakatsomossa jonkun aloittamaan huutoon.

Nykyisellä katsomomeiningillä me emme edes ansaitse pudotuspelejä!

Pakkohan tuohon haasteeseen on tarttua. Vaikka se sitten tarkoittaakin puolen vaihtoa. Meinaan seisomakatsomossa!
3 peliä takana, ja tunnelmasta ei voi mielestäni juuri puhuakkaan. No, seuraavassa pelissä pitää tulla itse luomaan sitä tunnelmaa.

Vitun Murmeli, kaiken pahan alku&juuri.
"sammuttakaa ne soihdut"

Kuha
Willimiehet
Willimiehet

ViestiKirjoittaja Kuha » Pe Elo 14, 2015 1:17 am

Kuha kirjoitti:
Bes - Posted: Mon Sep 26, 2005 5:41 pm kirjoitti:
Murmeli kirjoitti:Minä haastan teidät talkoisiin Kisapuiston tunnelman pelastamiseksi. Pistä keltaista päälle ja liity seisomakatsomossa jonkun aloittamaan huutoon.

Nykyisellä katsomomeiningillä me emme edes ansaitse pudotuspelejä!

Pakkohan tuohon haasteeseen on tarttua. Vaikka se sitten tarkoittaakin puolen vaihtoa. Meinaan seisomakatsomossa!
3 peliä takana, ja tunnelmasta ei voi mielestäni juuri puhuakkaan. No, seuraavassa pelissä pitää tulla itse luomaan sitä tunnelmaa.

Vitun Murmeli, kaiken pahan alku&juuri.

Jumalauta!

Tässähän vietetään kohta 10v taiteilijajuhlia!

...hyvää yötä vaan.

Kuha
Willimiehet
Willimiehet

ViestiKirjoittaja Kuha » Su Joulu 13, 2015 11:03 pm

Fans of SaiPa @ SaiPa - Tappara

15.11.2008

Joo-o, joo-o. Tarkkasilmäisimmät voivat bongata allekirjoittaneella esimerkiksi Timo Rautiaisen "minulle ei vittuilla" hupparin sekä mustan pitkän tukan.

Kasvua on tapahtunut totisesti muillakin osastoilla kuin keskivartalossa.

Nikke
Willimiehet
Willimiehet

ViestiKirjoittaja Nikke » Ke Joulu 23, 2015 1:00 am

Pitkästä aikaa tuli katseltua maratonpitkää maalikoostevideota 80- ja 90-luvuilta.

https://youtu.be/JodHuBagH30?t=1h34m54s

Pätkä ilmeisesti kevään 1996 liigakarsinnoista, joten tämä klassinen chantti täyttää Kisapuistossa kohta ainakin 20 vuotta.

aghy
Willimiehet
Willimiehet

ViestiKirjoittaja aghy » Ke Joulu 23, 2015 5:14 pm

Ihan päällikkö video!Veskareiden torjunta tyylit ja pelityyli kaukalossa muutenkin vähän muuttunut..

Ennen osattiin maaleja tuulettaa ;D

Markkasen jäätävä torjunta noin 2.40:50 :D

Palaa sivulle “Willimiehet”